Jouw reactie

Heb je een klacht over onze organisatie of één van onze medewerkers? Ben je het niet eens met een beslissing die is genomen? Probeer dan eerst met de betreffende afdeling of persoon zelf een oplossing te vinden. Lukt dat niet, dan kun je de volgende stappen nemen:

  • Je kunt je klacht bij de directeur/bestuurder melden door een e-mail te sturen of een brief te schrijven. Leg duidelijk uit wat de situatie is en wat je klacht is.
  • Als er onduidelijkheden zijn, zal de directeur/bestuurder je uitnodigen om de situatie toe te lichten.
  • Daarna zal zij een besluit nemen en je daarvan op de hoogte stellen.
  • Ben je het niet eens met dit besluit? Dan kun je in beroep gaan bij de Regionale Klachtencommissie.

Als we er samen niet uitkomen

Wij zijn aangesloten bij de Regionale Klachtencommissie Rivierenland, die geschillen behandelt voor woningcorporaties. Bij deze commissie kun je terecht als je het niet eens bent met onze beslissing.

Je kunt je geschil melden via het geschillenformulier hieronder. We raden je aan om ook het reglement van de commissie en het document 'Informatie over een geschil' vooraf te lezen.

Na ontvangst van je formulier zal de Regionale Klachtencommissie je geschil onderzoeken en de betrokkenen (instanties) horen.
Als het nodig is, word je ook uitgenodigd om je geschil toe te lichten. Daarna zal de commissie een voorstel doen om je klacht op te lossen.

 

Woonstichting

Land van Altena