Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over onze organisatie of één van onze medewerkers? Bent u het niet eens met een beslissing die is genomen? Probeer er dan eerst met de betreffende afdeling of persoon zelf uit te komen. Als dat niet lukt, kunt u de volgende stappen nemen:
- U kunt uw klacht aankaarten bij de directeur/bestuurder door een e-mail te sturen of brief te schrijven. Leg duidelijk uit wat de situatie is en wat uw klacht is.
- Als er onduidelijkheden zijn, zal de directeur/bestuurder u uitnodigen om één en ander te komen toelichten.
- Vervolgens zal zij een besluit nemen en u daarvan op de hoogte stellen.
- Bent u het niet eens met dit besluit , dan hebt u het recht om in beroep te gaan bij de Regionale Klachtencommissie.
Als we er samen niet uitkomen
Wij zijn aangesloten bij de Regionale Klachtencommissie Rivierenland, die geschillen behandelt voor woningcorporaties.
Bij deze commissie kunt u terecht als u het niet eens bent met een beslissing, die door de corporatie is genomen.