U kunt een reparatie, storing of onderhoudsverzoek aanvragen via onderstaand formulier:
-
Ons kantoor is alleen op afspraak te bezoeken.
-
Reparaties geeft u per telefoon of via het formulier onderaan deze pagina aan ons door.
-
Als u ons buiten kantoortijd belt wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. Zij zullen de urgentie van uw melding bepalen en u zo nodig doorverwijzen naar de juiste aannemer of een aannemer voor u inschakelen. Bij niet dringende zaken zullen zij u vragen de eerstvolgende werkdag terug te bellen.
Onderstaand ziet u een opsomming van de meest voorkomende meldingen. Door op een melding te klikken, ziet u waar u de storing of reparatie kunt melden.
- Spoedreparatie melden
- Afvoer verstopt
- Buitensluiting
- Gas, water en elektra
- Glasschade
- Liftstoring
- Medische aanpassing
- Verwarming defect
- Vraaggestuurd onderhoud
- Wespen
- Overige reparatieverzoeken