U kunt een reparatie, storing of onderhoudsverzoek aanvragen via onderstaand formulier:

Aanvraagformulier

  • Ons kantoor is alleen op afspraak te bezoeken.

  • Reparaties geeft u per telefoon of via het formulier onderaan deze pagina aan ons door.

  • Als u ons buiten kantoortijd belt wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. Zij zullen de noodzaak van uw melding bepalen en u zo nodig doorverwijzen naar de juiste aannemer of een aannemer voor u inschakelen. Bij niet dringende zaken zullen zij u vragen de eerstvolgende werkdag terug te bellen.

Onderstaand ziet u een opsomming van de meest voorkomende meldingen. Door op een melding te klikken, ziet u waar u de storing of reparatie kunt melden. 

Reparatie aanvragen of storing melden?

Wij doen GEEN reparaties of onderhoud aan zaken die door uzelf zijn aangebracht of die u van de vorige huurder heeft overgenomen!

Heeft u het Onderhouds-ABC gecheckt en wilt u een reparatie melden, dan kan dat via onderstaand formulier. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op. 

Woonstichting

Land van Altena