Sinds de perikelen rondom Covid-19 hanteren wij een aangepaste werkwijze voor reparatieverzoeken:
-
Ons kantoor is alleen op afspraak te bezoeken.
-
Reparaties geeft u per telefoon of via het formulier onderaan deze pagina aan ons door.
-
Als u ons buiten kantoortijd belt wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. Zij zullen de urgentie van uw melding bepalen en u zo nodig doorverwijzen naar de juiste aannemer of een aannemer voor u inschakelen. Bij niet dringende zaken zullen zij u vragen de eerstvolgende werkdag terug te bellen.
-
Om zowel uw als onze veiligheid te beschermen, komen wij alleen bij u langs als u of uw huisgenoten geen verkoudheidsklachten, griepklachten of koorts heeft/hebben. Is dit wel het geval, dan wensen we u veel beterschap en maken we op een later moment een nieuwe afspraak.
Onderstaand ziet u een opsomming van de meest voorkomende meldingen. Door op een melding te klikken, ziet u waar u de storing of reparatie kunt melden.
- Spoedreparatie melden
- Afvoer verstopt
- Buitensluiting
- Gas, water en elektra
- Glasschade
- Liftstoring
- Medische aanpassing
- Verwarming defect
- Vraaggestuurd onderhoud
- Wespen
- Overige reparatieverzoeken
Reparatie aanvragen of storing melden?
Wij doen GEEN reparaties of onderhoud aan zaken die door uzelf zijn aangebracht of die u van de vorige huurder heeft overgenomen!
Heeft u het Onderhouds-ABC gecheckt en wilt u een reparatie melden, dan kan dat via onderstaand formulier. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.