Sinds de perikelen rondom Covid-19 hanteren wij een aangepaste werkwijze voor reparatieverzoeken:

  • Ons kantoor is alleen op afspraak te bezoeken.

  • Reparaties geeft u per telefoon of via het formulier onderaan deze pagina aan ons door.

  • Als u ons buiten kantoortijd belt wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. Zij zullen de urgentie van uw melding bepalen en u zo nodig doorverwijzen naar de juiste aannemer of een aannemer voor u inschakelen. Bij niet dringende zaken zullen zij u vragen de eerstvolgende werkdag terug te bellen.

  • Om zowel uw als onze veiligheid te beschermen, komen wij alleen bij u langs als u of uw huisgenoten geen verkoudheidsklachten, griepklachten of koorts heeft/hebben. Is dit wel het geval, dan wensen we u veel beterschap en maken we op een later moment een nieuwe afspraak.

Onderstaand ziet u een opsomming van de meest voorkomende meldingen. Door op een melding te klikken, ziet u waar u de storing of reparatie kunt melden. 

Reparatie aanvragen of storing melden?

Wij doen GEEN reparaties of onderhoud aan zaken die door uzelf zijn aangebracht of die u van de vorige huurder heeft overgenomen!

Heeft u het Onderhouds-ABC gecheckt en wilt u een reparatie melden, dan kan dat via onderstaand formulier. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

 

Reparatieaanvraag

Vul een naam in
Vul een geldige straatnaam en huisnummer in
Vul een geldige plaatsnaam in
Vul een geldig e-mailadres in
Vul een telefoonnummer in
Invalid Input
Geef een omschrijving van de reparatieaanvraag
Upload een geldig bestand
U dient akkoord te gaan met de voorwaarden
Invalid Input

Deze website is beveligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn hierop van kracht.

 

Woonstichting

Land van Altena